everytimeidie

Alla inlägg under november 2011

Av Richard - 22 november 2011 16:58

Är faktiskt jävligt glad fast idioterna på ekonomiskt bistånd gör allt för att göra livet surt för en. Ska få träffa min lille krigare i morgon och jag är i extas!!!helt jävla överlycklig är jag. ska försöka skämma bort honom lite med i den mån jag kan. tänker öppna a can of love på honom så fort jag ser honom haha.


Elina har köpt en One Peice till grabben, hur fin som helst är han!

 


Har inget mer att säga idag.


//Every Time I Die!

Av Richard - 21 november 2011 21:03

Det var längesen jag var så här sugen på att bara kasta stoljäveln genom fönstret och bara gå berserk på det här jävla stället. Jag känner att jag kommer få ett utbrott på nån här, dom fattar verkligen inte när det är dax att hålla käften och hålla sig undan...Saknar Jason som fan, antar att det gör sitt i mitt humör också. Vill träffa min son ska det verkligen behöva vara så satans svårt eller? i min ögon är det hela igentligen jävligt enkelt...Fuck It!!! KAOS!!!

 

Jason är det enda som håller mig på mattan kan jag säga!!Detta vackra barn som är allt det bästa hos mig och gör mig stark bara genom att vara!! finns inget jag älskar mer!!!DU ÄR PERFEKT, MIN VACKRA SON!!!

   


//Every Time I Die!  

Av Richard - 21 november 2011 00:19

Kan inte sova hur gärna jag än vill. Jag ligger bara och vrider och vänder mig i sängen och får ingen som helst ro i kroppen. Saknar Jason som besatt, det känns som att jag har ett stort hål i mig som bara växer och växer tills det inte finns nått kvar av mig alls. Jag sms:ade Jenny Elinas syster innan och bad henne fråga Elina ifall jag inte kunde få träffa Jason nu i vecka, ju tidigare i veckan ju bättre är det. Jag mår PISS, I somras när jag var ifrån honom drack jag för att fylla tomrummet det vill jag inte göra nu och kommer inte göra det heller för den delen, Han förtjänar mer än så. Jag vill bara ha en kram av honom, en puss VAD SOM HELST!!! att vara ifrån sitt barn är den värsta sortens smärta jag någonsin känt och kan föreställa mig. Jag hoppas verkligen att hon låter mig träffa honom för det här är fan tortyr!


Pappa älskar dig gubben och tänker på dig hela tiden!


//Every Time I Die!

Av Richard - 18 november 2011 22:54

har kommit till insikt med vissa saker tror jag, antar att det bästa jag kan göra är att gå vidare.


det va allt!


//Every Time I Die!

Av Richard - 17 november 2011 23:44

Usch fy fan vad tråkigt jag har, Saknar Jason som fan och har skarpa funderingar på att gå och hälsa på honom på dagis, bara för att säga hej och pussa och krama honom lite. nånting måste jag ju göra för det här håller fan inte. Ligger och grubblar hela jävla nätterna, i natt sov jag 3 timmar och det är fan inte okej!


Jenny, Elinas syster la upp denna på facebook. TOK ÄLSKADE denna bilden.VACKRA BARN pappa älskar dig!

 

Fick chefen här på basen att godkänna en skiss som jag ville lägga up i trapphuset. Det är iaf lite awesome.Dom betalar färger och allt, bara för mig att peka och säga vad jag vill ha hehe. så det ska bli kul som fan!


Har kollat på 2 filmer idag. Tintin och In Time.Tintin va helt okej faktiskt men In Time sug nått så monstruöst!



Det va all för idag!

//Every Time I Die!

Av Richard - 16 november 2011 16:05

Har nått så GRYMT jävla tråkigt, klättrar på väggarna på det här jävla stället. Saknar min lille krigare så det gör ont ända in i själen! Undrar vad han gör hela tiden. Typ om han är glad eller ledsen, leker eller sover, Vad han leker med, hur han leker.ALLT Jag vet ju att han har det bra så sånna grejer oroar jag mig inte över. Mest det vardagliga, om han kanske saknar mig å så. och vad som rör sig i hans lilla huvud.

   

Har dammsugit och skurat IGEN! har liksom inget att göra så jag gör saker som inte behövs bara för att få tiden att gå.Tvättar för 2:a gången sen i måndags och nu har jag slut på smuttstvätt.Piercade mig i måndags också kommer inte ihåg ifall jag redan skrivit om det, det kanske jag har. En Medusa blev det iaf! håller på att vänja mig vid den nu, känns lite lustigt men det går snart över, det tar ju lite tid. Just nu har jag en kissie överläpp iaf.

   

Hoppas Elina låter mig träffa Jason SNART! börjar bli lite smått galen faktiskt..men det gör hon säkert. Har för mig att han skulle till allergimottagningen och göra en check up ang sin mjölkprotein allergi, hoppas för guds skull att han växer ifrån den..Det är SKIT LÄSKIGT när han fått i sig mjölk. Svullnar up, får utslag och kräks jätte mycket.USCH



// Every Time I Die!

Av Richard - 14 november 2011 20:21

Alltså hela den här dagen har varit skit skum, vaknade och tog mina mediciner, lämnade UP och gick till reload.

pratade en massa som jag inte kommer ihåg. har ändå inte ro i kroppen till att läga energi på sånt..gör inte annat än tänker och grubblar , att sova är bara att glömma. saknar Jason mer och mer. blir helt tokig. trött som fan på allt.

 

Tänker dock inte ge upp om det är det folk tror och antar att jag kommer göra. ALDRIG. Min son är mitt allt och honom tänker jag kämpa för till sista andetag. och då menar jag fanimej SISTA ANDETAG! Han är det enda som betyder nått!!ALLT annat spelar fanimej kvitta.


Hade tråkigt så jag piercade medusan jag velat fram och tillbaka så länge om, det blev bra faktiskt. hade nästa räknat med att få göra om den men det gick på första försöket, tappade dock kulan i handfatet när jag skulle skruva dit den. så jag fick knalla ner till KJ store och köpa en ny för 25 spänn. och denna tappade jag inte.

 

Har nått jävulskt ont i nacken och ryggen, tänkte jag skulle be Anna smörja in skiten med linement och se ifall det funkar. tror jag ju inte att det gör men hoppas kan man ju.

Hoppas att allt löser sig, dör av oro!

// Every Time I Die!

Av Richard - 13 november 2011 19:29

Är faktiskt sjukt ledsen och besviken, trodde inte jag skulle bry mig så mycket som jag gör men det gör jag.det är väl inte så svårt att skicka ett grattis på farsdag medelande? Okej jag hade iofs inte väntat mig det direkt men va fan. Det är precis sånna här småsaker som gör mig helt jävla galen och ännu mer deprimerad. att alltid bli förbised och ignorerad. JA JAG VET ATT JAG VAR EN IDIOT. men vad FAN?! Saknar prinsen så jag mår fucking illa!!

 

Vi var å bowlade på basen idag, jag förlorade. har ingen som helst lust att skriva något mer.


Att alltid få vara sin egen axel att gråta ut mot, att alltid få krama om sig själv och säga att det ordnar sig.

Alltid Ensam, Alltid själv!

//Every Time I Die.


Presentation

Min kamp som pappa och ex missbrukare och viljan att vara något mer än bara en siffra i statistiken.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards