everytimeidie

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Tough As NAILS!

Av Richard - 11 januari 2012 19:19

Nyår har varit minst sagt händelserik kan jag säga hamnat i handgemäng och försvarat familjeäran skulle jag väl vilja kalla det för.En person hotade min familj inklusive Jasons mamma till livet och jag hade väldigt svårt att se genom fingrarna med detta. Batonger knytnävsslag och sparkar var inblandade, finck min ena örontöjning avsliten fast när allt var över var det jag som stod up...inget jag är stolt över men jag känner ändå på nått vis att det är en nödvändighet att försvara sin familj på alla sätt och vis även om man måste ta till våld ibland.

           

Har ju en ny böna:)Snällare och mer omtänksam tjej får man leta efter, enkel att vila ögonen på är hon med;) Jag och jason var hos henne i mellandagarna och som vanligt fick Jason bruden att smälta haha sådan far sådan son. Vi kollade på film och mös i soffan, han fick även en ny kompis katten spike. spike tröttnade nog lite på honom mot slutet. Annars var allt helt fantastiskt och underbart...kände mig som en pappa för första gången på länge. Finns inget på denna jord som slår den känslan!

       

Hade även lillkillen ett par timmar på julafton, UNDERBART säger jag bara. Jag fattade innan att man som förälder älskar sitt barn men att det var så här starkt kunde jag aldrig förstå eller tänka mig.

                           


// EVERY TIME I DIE!  

 
 
Ingen bild

ija

12 januari 2012 08:46

Det örat ser inte nice ut precis, men det läker väl med tiden.
Roligt att läsa att du har hittat en ny "flicka"...vad va det jag skrev...allt löser sig fast i bland tar det lite tid.
Kram ija

Richard

12 januari 2012 19:35

örat läker finfint :) ja det är bäst å gå vidare!

 
Ingen bild

ija

14 januari 2012 07:53

Ja varför gå i samma gamla fotspår hela tiden.
Bättre att skapa nya o gå i de fotspåren, då vet man i alla fall inte precis vart man är på väg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Richard - 14 november 2012 18:13

Har inte skrivit något på länge nu men jag känner att i just dag behövs det. Är fruktansvärt labil kust nu. Det krävs så lite för att få min bägare att rinna över, känslomässigt invalid är väll den bästa beskrivningen på mitt tillstånd just nu. Mycke...

Av Richard - 1 oktober 2012 16:39


Är nästan ett år sedan jag skrev något här, detta beror på en rad anledningar. Fick återfallet från helvetet och hamnade i klammer med rättvisan en rad gånger. Det boendet jag bodde på innan var helt enkelt inte tillräckligt och gav mig inte det jag ...

Av Richard - 18 december 2011 15:39


Är trött och har så satans tråkigt, vi har bakat pepparkakor på basen. Överdådligt vackra blev dom. Måste ringa min advokat imorgon och bestämma ett möte med honom, kul så här innan jul. Sen måste jag prata med Elina om Jason och julafton, vill fan f...

Av Richard - 16 december 2011 19:32

Idag har jag varit på jävligt bra humör. Har haft Jason nästan hela dagen och vi har bara gosat, myst och lekt. Älskade barn. Skulle igentligen varit hos psykoterapeuten vid 14.00 idag men det sket jag ganska kraftigt i.Kollade på Milo mot mars och b...

Av Richard - 14 december 2011 16:39

Har sovit från och till hela dagen, grubblar så mycket så jag bara försöker att sova bort skiten. I morgon är det ännu en hektisk dag som väntar, Familjerätten oroar mig mest. Hoppas verkligen att vi kan komma överens om något stabilt så vi slipper d...

Presentation

Min kamp som pappa och ex missbrukare och viljan att vara något mer än bara en siffra i statistiken.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards