everytimeidie

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Mix Up

Av Richard - 8 december 2011 18:36

Satt och väntade som på nålar tills klockan skulle bli 14.15 och mötet på familjerätten skulle börja, FUCK vad nervös jag va! Jaja gick iaf dit och såg först inte Elina någonstans sen kom hon och gick rakt förbi mig sneglade lite på mig som om jag vore en cancersvullst.Hon satte sig lite längre bort och efter en stund frågade jag ifall jag verkligen är så äcklig eller nått i den stilen.Hon svarar, du fattar inte att det är jobbigt att träffa dig eller?Jo sa jag.Hon hatar mig verkligen! jaja tiden gick och när klockan va 14.20 så undrade jag ifall hon anmält oss i reciptionen men det hade hon inte så jag gick ditt och frågade och fick till svars att Sune inte var där och att jag skulle gå hem och kolla på pappret igen. Elina reser sig upp och tvär går, jag ropade efter henne och bad henne stanna så vi kunde prata iaf.Inte ett ljud hon bara fortsätter att gå. Jag springer iaf upp till basen och ser först att det inte alls är sune vi ska till utan nån kollega som heter Gun-Marie.Smsade Elina och sa det, då satt hon redan på bussen.3 minuter senare upptäcker jag att det inte ens är idag vi ska vara där utan nästa vecka...KUL! Så nu kan jag räkna med en hel satans vecka med illamående och oro...FY FAN!!!


Jag hoppas iaf att det inte blir någon satans smutskastartävling, om skit som hänt mellan oss för det hör inte hit. Vill verkligen att vi ska komma överens om nått stabilt umgänges avtal till mig och jason. Jag vill att allt ska fungera, jag är faktiskt ingen dålig pappa och jag är fullt kapabel att ta hand om honom om jag bara får chansen.Men jag tror faktiskt att hon är så pass förnufftig att hon ser det och samarbetar för att det ska bli bäst för alla.


Ska iaf få träffa Jason i morgon och det ska bli så JÄVLA kul är så sjukt pepp, saknar var sekund jag är ifrån honom.VAR SEKUND!!!! Pappa ÄLSKAR dig krigarn, och allt blir bra till slut det lovar pappa!



//Every Time I Die!


 
 
Ingen bild

Elina

8 december 2011 23:47

Eh 1: hör det inte till saken vad som hänt? Beror väl lite på, inbrott o hemfridsbrott kan jag känna räknas liksom? 2: Smutskastningen? Den har du ju ordnat helt själv?? 3: ingen dålig pappa? Det har jag ALDRIG sagt att du är, däremot är du en urusel förebild. DET har jag sagt. Och stämmer inte det? Nä, jag blir så jävla arg. Tyck liksom inte synd om dig själv! Du har satt dig i din situation själv, vad hade jg varit för mamma om jag inte försökt skydda Jason mot droger, alkohol å brott? Å sen skriv såna skitsms, när du lovar flera ggr om att inte höra av dej.

Richard

9 december 2011 00:52

JAG TYCKER FAN INTE SYND OM MIG SJÄLV!!!!Ja jag mår dåligt, är det så satans konstigt eller?? och nej det hör fan inte ditt det är en sak mellan dig och mig, där är jason inte inblandad, DU TROR att du skyddar honom, DU VET FAN INTE ENS HUR DET ÄR ATT VÄXA UPP UTAN EN NÄRVARANDE PAPPA så sluta snacka som om du vet.....Jag är fan ingen fara för jason DET vet du med..om du tror att jag skulle vara påverkad av något slag när jag har jason då är du fan inte riktigt friskt...är så satans trött på att bli svartmålad hela satans tiden...DU ÄR FAN INGET HELGON DU HELLER!!!!ja jag har gjort fel många gånger men vad kan jag göra åt det annat än att försöka igen? och förebild? hur många killar på ett år? fattar du inte att han blir förvirrad av det eller? eller gäller bara förebilds biten när det passar??? det enda jag vill är att träffa min son regelbundet och i framtiden ha honom halva tiden, och det är därför vi ska dit för att prata om JASON och INGET annat!!!!jag gjorde mina val för att jag var knäckt!!VEM KNÄCKTE MIG?! och innan du säger nått JA det var mitt val....ARG?! vem fan är det som inte får träffa sitt eget kött och blod utan att hänga på telefonjäveln som en galning? Vad fan är det med dig? JAG HAR BETT OM URSÄKT VAD FAAAAAN MER BEGÄR DU AV MIG???

 
Ingen bild

Elina

9 december 2011 03:04

Klart det räcker med en ursäkt!

Ursäkta?? Så för att jag försöker få till nåt stabilt så knullar jag runt menar du? Och när jag träffat nån så är det ju självklart inte så att jag haft sex bredvid honom??? Vad fan tror du? Å jag har väl för fan aldrig sagt att jag är nåt jävla helgon? Men jag begår inte brott, tar inte droger och ska jag dricka så har jag VARJE gång haft barnvakt!
Fyfan, å du jämför oss? Du tycker seriöst att vi tar lika mycket ansvar?
DET är skrämmande.
Och varför tror du jag får det där stödet du pratar om att du saknar, kan det vara för att jag skött min föräldraroll? Och det säger jag inte för att vara nåt helgon, ren å skär fakta däremot.

Richard

9 december 2011 10:47

vad sägs om att vänta lite mellan gångerna?men det är klart jag känner dig bättre än någon annan eller hur, så jag vet vad du gör! jag tar inte heller några droger det var JÄVLIGT länge sedan, men det är klart en gång pundare alltid pundare så är det ju eller hur?! och jag har fan inte varit berusad själv med jason sen DEN gången...skulle inte ens vilja gå nära honom ifall jag var berusad och nej vi tar inte lika mycket ansvar för att jag varken kan just nu eller för att du inte tillåter det!och du får det stödet för att du har någon som KAN ge dig det!!!!har jag någon morsa eller farsa som kan vara där för mig som din är för dig?...btw det är skit bra att du har dom, och jag älskar att jason har så bra kontakt med dom..

 
Ingen bild

Diane

11 december 2011 11:39

Ursäkta att jag lägger mig i nu. MEN så många gånger jag sagt till dig Richard, att jag finns/har funnits här för dig också som stöd, och även Jim. Vi körde t o m in till Växjö från Ryd en lördagkväll, och hämtade dig för att några timmar senare köra dig tillbaka till basen, en resa på 12 mil...för att du skulle få lite annat att tänka på. Så kom inte o säg att du inte haft någon att vända dig till. Men efter inbrottet hos Elina så har du helt förbrukat mitt "förtroende" för dig. Jag ställer upp och ser till så du får träffa Jason, men det är ENBART för Jasons skull.

Richard

11 december 2011 12:38

Jag förstår detta, och kan inte ens beskriva hur mycket jag skäms över det.Kan liksom inte göra så mycket mer än att ångra mig och betala skadorna..om det finns nått mer jag kan göra så vill jag gärna veta det.jag vet att jag kunnat vända mig till er, men du måste förstå att jag kanske inte känt mig helt ok med att öppna upp mig till mitt ex mamma, det måste du förstå...jag uppskattar allt du gjort Diane det vet du och jag tackar dig för att du hjälper till så att jason får träffa mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Richard - 14 november 2012 18:13

Har inte skrivit något på länge nu men jag känner att i just dag behövs det. Är fruktansvärt labil kust nu. Det krävs så lite för att få min bägare att rinna över, känslomässigt invalid är väll den bästa beskrivningen på mitt tillstånd just nu. Mycke...

Av Richard - 1 oktober 2012 16:39


Är nästan ett år sedan jag skrev något här, detta beror på en rad anledningar. Fick återfallet från helvetet och hamnade i klammer med rättvisan en rad gånger. Det boendet jag bodde på innan var helt enkelt inte tillräckligt och gav mig inte det jag ...

Av Richard - 11 januari 2012 19:19

Nyår har varit minst sagt händelserik kan jag säga hamnat i handgemäng och försvarat familjeäran skulle jag väl vilja kalla det för.En person hotade min familj inklusive Jasons mamma till livet och jag hade väldigt svårt att se genom fingrarna med ...

Av Richard - 18 december 2011 15:39


Är trött och har så satans tråkigt, vi har bakat pepparkakor på basen. Överdådligt vackra blev dom. Måste ringa min advokat imorgon och bestämma ett möte med honom, kul så här innan jul. Sen måste jag prata med Elina om Jason och julafton, vill fan f...

Av Richard - 16 december 2011 19:32

Idag har jag varit på jävligt bra humör. Har haft Jason nästan hela dagen och vi har bara gosat, myst och lekt. Älskade barn. Skulle igentligen varit hos psykoterapeuten vid 14.00 idag men det sket jag ganska kraftigt i.Kollade på Milo mot mars och b...

Presentation

Min kamp som pappa och ex missbrukare och viljan att vara något mer än bara en siffra i statistiken.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards