everytimeidie

Alla inlägg under oktober 2012

Av Richard - 1 oktober 2012 16:39

Är nästan ett år sedan jag skrev något här, detta beror på en rad anledningar. Fick återfallet från helvetet och hamnade i klammer med rättvisan en rad gånger. Det boendet jag bodde på innan var helt enkelt inte tillräckligt och gav mig inte det jag behövde för att byta livsstil. Mitt återfall och kriminella mönster nådde sin topp i slutet av juni då jag helt enkelt inte orkade mer och la in mig på "sluten" 12 steg behandling. Har varit här nu i nästan 3 månader och kommer antagligen att stanna här året ut. Fysiskt mår jag bättre än på länge, psykiskt också men en hel del gamla trauman nystas upp dag för dag som gjort mig till den människan jag är. Detta tror jag dock bara är nyttigt. Som sagt fortsätter min kamp för att bli en bättre far och människa, följande av en evig sökan efter förlåtelse för de handlingar som orsakat smärta hos dom som står mig nära.

Presentation

Min kamp som pappa och ex missbrukare och viljan att vara något mer än bara en siffra i statistiken.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards