everytimeidie

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Leo Lekland och Tokiga Doktorer

Av Richard - 9 december 2011 18:11

Shit vilken hektisk dagjävel, steg upp vi 8 för att jag skulle vara på vårdcentralen vid 9 och fixa så jag får mina mediciner.Sen direkt till polisstationen för att kolla igenom en massa papper ang det där om skadegörelsen och hemfridsbrottet. Har ju redan erkänt allt såklart så det var inte så mycket mer än att jag ska betala rutan och skadestånd.Skäms redan som det är men jaja fuck it det är bara pengar.Sen till psykologen Garbor. Shit har aldrig haft en så sjuk sittning i hela mitt liv. Han fick mig lite att inse hur det var Elina kanske kände men även att jag tydligen har låtit mig styras, jag hade en spak i ryggen eller nått va det han sa.Han sa att det verkar som att jag inte tycker att jag har något värde som person eller nått jag vet inte.Bra som satan var han iaf.Det trodde jag inte även om jag hört bra saker om honom.Ska dit nästa vecka igen.

               

Sen kom Diane och hämtade upp mig. När Jason fick se mig i bilen så sken han upp som en sol och sträckte armarna mot mig och efter en lite stund sa han PAPPA. Inte babba,PAPPA.Vi åkte upp till Leos Lekland och härjade i bollhav, fikade på negerbollar och apelsin och mer.Hade skit trevligt.fick springa som en tokstolle efter honom haha. Sen skulle vi hoppa lite stutsmatta så vrickade stackarn nog foten. tyckte skit synd om honom och kände mig skitskyldig. Vi lekte en stund till men sen gav vi upp ville inte att han skulle anstränga foten. han haltade och ramlade lite så liksom och då tyckte jag det va nog med det roliga...Skulle köpa lite godis till honom innan vi åkte, såg en raket som lös åå vilken fin klubba tänkte jag,pff va fan ingen klubba va sån här sur jävla sörja, han gillade det iaf. Jag blev besviken.Just det han fick en blinkande stutsboll också, den gillade han minsann. När Diane skulle lämna av mig blev det RIKTIGT jobbigt. Jag gav honom en massa pussar och sa till honom att vi ses nästa vecka gubben. Öppnade bildörren och han börjar storgråta och sträcka sig efter mig.JAG HÖLL FAN PÅ ATT DÖ. Fick kämpa satan för att hålla tillbaka tårarna,FY FAN!!!Kom tillbaka till Basen och där brast det. Grät som en jävla idiot! 

          

           

Nu är det dax för matlagning här på Basen, det är 2 kockar här så ni kan ju räkna med att jag bara kommer att sitta och klia mig i arslet och inte göra ett satans skit!! Det är jag fan värd en sån här dag.


//Every Time I Die!


 
 
Ingen bild

ija

11 december 2011 16:39

Där ser du jag sa ju att han vet precis vem du är...men det är jobbigt det där när man ska skiljas för att inte träffas på en hel j-ä vecka. Att du grät när du kom till Basen är ett friskhets tecken...men jobbigt som tusan.
Jobba på !!

Richard

11 december 2011 21:33

Tack ija, jo jag hoppas iaf att han förstår vem jag är, jag tror han gör det iaf!..ja det är då inte lätt att behöva skiljas från sitt barn när man ser att han så gärna vill vara hos en!

 
Ingen bild

Diane

12 december 2011 10:43

Det är separationsångest, och helt naturligt i 18-månadersåldern. Jason gråter när "alla" säger hejdå och går.

Richard

12 december 2011 11:27

Kanske känns lite extra eftersom det är min son? ingen som tänkt på det? sen att det är naturligt är en helt annan sak...men när jag som pappa inte kan eller tillåts vara där som jag vill så är det såklart känsligare...

 
Ingen bild

Calle

12 december 2011 23:37

Jo, kan förstå att detta känns tungt. Tycker inte det behöver förklaras med att det är naturligt för barn i den åldern eller inte..

Richard

12 december 2011 23:38

Precis min poäng.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Richard - 14 november 2012 18:13

Har inte skrivit något på länge nu men jag känner att i just dag behövs det. Är fruktansvärt labil kust nu. Det krävs så lite för att få min bägare att rinna över, känslomässigt invalid är väll den bästa beskrivningen på mitt tillstånd just nu. Mycke...

Av Richard - 1 oktober 2012 16:39


Är nästan ett år sedan jag skrev något här, detta beror på en rad anledningar. Fick återfallet från helvetet och hamnade i klammer med rättvisan en rad gånger. Det boendet jag bodde på innan var helt enkelt inte tillräckligt och gav mig inte det jag ...

Av Richard - 11 januari 2012 19:19

Nyår har varit minst sagt händelserik kan jag säga hamnat i handgemäng och försvarat familjeäran skulle jag väl vilja kalla det för.En person hotade min familj inklusive Jasons mamma till livet och jag hade väldigt svårt att se genom fingrarna med ...

Av Richard - 18 december 2011 15:39


Är trött och har så satans tråkigt, vi har bakat pepparkakor på basen. Överdådligt vackra blev dom. Måste ringa min advokat imorgon och bestämma ett möte med honom, kul så här innan jul. Sen måste jag prata med Elina om Jason och julafton, vill fan f...

Av Richard - 16 december 2011 19:32

Idag har jag varit på jävligt bra humör. Har haft Jason nästan hela dagen och vi har bara gosat, myst och lekt. Älskade barn. Skulle igentligen varit hos psykoterapeuten vid 14.00 idag men det sket jag ganska kraftigt i.Kollade på Milo mot mars och b...

Presentation

Min kamp som pappa och ex missbrukare och viljan att vara något mer än bara en siffra i statistiken.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards